Brev från Israel...

Ja.. grymt förvånad jag blev när jag kom hem ikväll å hade fått ett brev från israel.
Det var från en kille som heter Yariv. Han skrev typ att när han fick mitt brev (vadå för brev liksom?) var han på semester efter att ha varit i armén, men att han hade hittat brevet nu igen och känt för att svara.
Jahopp, då har jag väl antagligen skickat ett brev till den här snubben nån gång då.. men det måste vart ett bra tag sen, för jag har absolut inget minne av det, men, men, det var väl trevligt iallafall.. Å dessutom var han snygg =P

Idag har vi tränat och tränat och tränat på vårat Moulin Rouge nummer som vi ska göra på uppvisningen på fredag-lördag. Oh, kommer kännas pinsamt, vi ska ha värsta "porriga" kläderna på oss.. men, men det blir säkert skoj.
Har även fått biljetterna idag till festen som är på lördag. Tror det kommer bli himlans skoj.

Jaja, nu e klockan 12, kanske ska försöka mig på att för en gång skull komma i säng "någorlunda" tidigt..

Kommentarer
Postat av: pauline

yep, de klänningarna är verkligen mums! :o)

2006-04-25 @ 11:36:08
URL: http://pauliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0