Idag på jobbet...

..stängde jag igen kassalådan med fingrarna emellan... Haha, så klantigt! Det gjorde sjukt ont, men jag bara fortsatte le mitt vackraste leende och lämnade kvittot till kunden.. Haha, jag är så mobbad ibland!

Inget överflöd av snygga killar idag HELLER på jobbet.. å idag var det inte ens några goa killkompisar som hälsade på =( Dock nån snubbe som snacka om att Ellinor var det vackraste namnet i Sverige, haha, fast han va ju lite konstig iof..

Uppvisning idag då också.. Det gick bra, fast jag gillar inte riktigt kläderna i vårat Moulin Rouge nummer.. =P Hot pants och korsett.. hm.. å Hanna och Sofie tvingade mig att ha den minsta.. för dom hade redan varsinn hemma, och vägrade ha den  som jag fick.. den e typ som en BH... Dom e  iof assnygga egentligen, men jag känner mig inte bekväm i det för fem öre.. men jaja, de e ett kul nummer iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0