Orättvist...

Hm... asså, Anna säger att det alltid kommer snygga killar och handlar av henne... what?! Till mig kommer det inga killar alls, varken snygga eller fula.. Dom enda som kommer till mig är griniga pensionärer och sönderstressade mammor, som blänger surt på en när man ler åt deras söta små barn.
Ååååh, har haft såååå tråkigt på jobbet idag...
Fast okej, ja ljög.. det kom några killar.. en go killkompis som kom TVÅ ggr... fast ena gången dissade han iof mig å tog snabbkassan.. en annan killkompis, som ja inte sett på år å dag... fast han handlade också i en annan kassa... fast stog å prata me mig en lång stund efter =)
Å sen kom några av dom från fotbollslaget som ska ha fest i helgen å handlade massa till de.. typ 2000 plastmuggar å massa juice å sånt.. hehe.. e grymt peppad på den festen nu..

Lagom glad jag blev på min rast idag.. hade köpt en snabbmatsförpackning, för jag hade inte med mig nån mat.. när jag skulle sätta in den i micron upptäckte jag att den skulle värmas tio minuter.. hallåt TIO minuter... det är en tredjedel av min rast.. Jahopp, inget å göra.. satte in den i micron å satte mig ner å läste lite i GT... efter tio minuter plingade det äntligen och jag går å kollar... maten e fortfarande typ djupfryst.. va faaaan! Kollar micron och märker att nån smart person har ställt in den på defrost... jahopp.. de va bara å vänta tio minuter till... *suck*

Kommentarer
Postat av: Erik

Du läääär fira Valborg i Uppsala ;)

2006-04-27 @ 22:27:50
URL: http://fazie.blogg.se
Postat av: Berga

Haha tack, tur att det är nån som stöttar mig ;)

2006-04-27 @ 22:28:15
Postat av: Erik

haha så du har firat det här en gång? då vet du ju hur kul det är, du är välkommen :)

2006-04-27 @ 23:44:28
URL: http://fazie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0