Sushi och jobbintervju

Jahopp, idag fick då äntligen Ellen med mig på sushi lunch.. Inte för att jag har vart svårövertalad innan, men det har alltid kommit nåt emellan hela tiden.
Första gången med sushi för mig då, men det var iallafall jättegott ju =)
Jag behöver dock öva lite på att äta med pinnar känner jag, haha..
Sen var det dags för jobbintervju på Libra friskvårdskonsulenterna, som massör.
var inte så nervös för själva intervjun, men lite mer för massagen jag skulle göra för att visa vad jag går för. Men allt gick jättebra, hoppas nu bara att dom snart behöver mycket folk, för det behöver dom inte alltid..
Har roat mig med att lägga in lite bilder från tävlingen, så om nån känner för att kolla så är det bara att besöka http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=9652287&uid=3544230

Kommentarer
Postat av: junitjej

Håller tummarna för att du får jobbet! Du har en trevlig blogg. Glad påsk!

2006-04-14 @ 19:24:13
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0