Tur att det finns snälla människor

Har just vart å hämtat min plånbok. Ringde en kille och sa att han hade hittat min plånbok i sin bil. Tappade visst den där igår när han körde oss hem då.. Åkte hem tillsammans me några killkompisar som bor nära mig, så jag har ingen aning om vem killen va.. tror att det var nån dom betalade för att köra, så det var verkligen jättesnällt av honom å ringa å säga de ju, å sen gå ut i regnet för att träffa mig å ge mig den. Har bara suttit hemma å vart bakis hela dagen så hade inte ens märkt att jag tappat den.
Ska fortsätta plugga nu, får skriva mer sen om gårdagen, partyt och min och mammas tur till stan =)


Kommentarer
Postat av: Erik

Du kom aldrig till Uppsala :(

;)

2006-05-01 @ 21:49:44
URL: http://fazie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0