Fluga, sol å bröllop

Vaknade av att en fluga typ försökte flyga IN i mina öron.. å att det var skeeeetvarmt i mitt rum..
Har legat ute å solat lite, men det blev tråkigt.. så gick in igen.
Ska snart åka iväg å servera på ett bröllop.. haha, hur det nu ska gå.. soppa också.. shit, kul om man spiller på nån... *not*

Igår tränade jag till tio, rätt segt på en fredag, men, men..
Åkte ner till Victor som jobbade stängning på Preem. Satt å tjötade lite där å drack te..
Sen skulle han  hem å sova, för han skulle jobba öppning idag. Så jag gick hem till Mikael.. vi skulle gå ut å prata å titta på stjärnorna.. men sen fick jag syn på en hyrfilm som låg på deras bord.. så vi kollade väl på den en halvtimme eller nåt, sen hade Mikael somnat å jag var väldigt nära att göra det samma, så då åkte jag hem å sov istället...
Icke så händelserik fredag, men, men.. idag blir det bättre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0