Kalaset

Ikväll ska vi käka middag alla från massör-klassen. Ska bli mycket trevligt att träffa alla igen, och även trevligt att äta god mat. Ska träffa dem vid sex på bamboo, så ska strax börja göra mig iordning..

Igår var det träning, å sen åkte Hanna, Sofie och jag in till stan till kalaset. Bussen var överfull med jättefulla människor, och massa tjejer som sprang runt och sa "gud vad fjortis jag känner mig"..
hm..*no comment*
Vi började med en korv med mos på kanten till kanalen.. haha, det var rätt skoj.. Hanna hade lakritsshot i en vattenflaska =P

Sen träffade vi på massa kul folk, bland annat Richard, Magnus å Jonas, Prinsen, Rasmus m.m
Ganska trevligt var det.. Inte årets roligaste kväll kanske, men lite lagom sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0