Skavsår och Lars Winnerbäck

Jag har fått värdens skavsår.. =( Kände att det gjorde lite ont på träningen och att jag nog började få skav.. men sen när jag tog av mig såg jag.. ajaj, konstigt att det itne gjorde ondare..
Om jag glömmer plåster imorrn så kommer det aldrig gå å träna fyra timmar.. så har satt påminnelse på mobilen.. Rätt kul träning idag annars... det är verkligen gött att vara tillbaka på isen.

Brorsan ringde just å frågade om jag kunde hämta honom å hans tjej vid bussen, det ösregnar, och jag är ju världens snällaste syster, så jag åkte å hämtade dem..
Oslagbart att köra bil i mörkret när det regnar å lyssna på världens bästa Lars Winnerbäck..
Shit alltså.. vart har du varit hela mitt liv.. Han e så grym!!

Om några timmar så ska jag åka å hämta Mikael å co ute på Marstrand också.. Eftersom jag inte bara är världens snällaste syster utan även världens snällaste kompis så erbjöd jag mig själv att hämta dem, när han sa att dom skulle ut idag..
Dom frågade faktiskt om jag vill med, men jag skulle ju träna..

Annars har det vart en skittråkig dag.. gjorde inte nånting alls innan träningen, bara hade tråkigt typ.. å tyckte synd om mig själv...
Hoppas det blir bättre imorn, men det tror jag nog.. jag å Mikael ska in till stan en sväng.. inte för att min ekonomi tillåter några större shoppingrundor.. men, men.. kan ju vara trevligt ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0