Skrillor..

Jaaa, om 2½ timme ska man stå på isen igen.
Ska bli riktigt, riktigt skönt faktiskt.. Man rensar huvudet rätt bra när man tränar..
Vet att det kommer vara en riktigt tuff säsong. Reglerna är ändrade, så istället för 20 så är det bara 16 personer som tävlar.. och vi är lika många som förut som ska kämpa om platserna.. konkurrens!!
Det är tråkigt att man ska "tävla" så med sina egna lagkompisar.. men, men.. ska laget bli bäst, så får det väl vara så... å denna säsongen vill jag faktiskt inte ha nåt silver på VM..

På jobbet idag så jobbade jag i självscanningskassan istället för vanliga.. Sofie jobbade där med mig också, så det var riktigt skoj.
Plötsligt så står Lasse Kronér där å ska handla.. Saken är den att jag och Sofie har träffat honom två gånger.. Först på Maxi's personalfest i November förra året, å sen sprang vi på honom i Berlin i somras under fotbolls VM.. Jag å sofie bara tittade på varann å kunde självklart inte hålla oss för skratt.. varpå Lasse frågar mig vad som är så roligt..
Jag förklarade då att vi träffat honom innan å tagit kort med honom två gånger..
Självklart blir det avstämning för honom.. Sofie tog en ny kund men ja såg att hon stog å småskratta hela tiden.  Jag var jättenervös att göra nåt fel, för om man gör fel får dom de registrerat på sitt kort som att dom har gjort fel å de blir massa vel för dem.. men, men... Lasse bara skämtade hela tiden, och det gick bra.. Han hade inte "fuskat" med scanningen heller =P Han e kul han...!!

Lite mat nu, sen ska ja packa skridskoväskan för första gången på två månader..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0