Telefon, GBG-kalaset, Tennis

Kan man bli väckt på ett bättre sätt än idag?? Nja.. tveksamt..!! Mycket trevlig start på dagen =)
Annars e jag inte den som älskar att bli väckt av att telefonen ringer.. men jaaa.. ;)

Igår tränade vi bara till halv nio, så jag Hanna å Sofie åkte in till stan en sväng sen och kände lite på atmosfären av GBG-kalaset/Friidrotts-EM.
Tyvärr hade vi väl inte så jätteskoj.. åt en himlans go pizza iallafall =P Å sen träffade vi Uffe som vi träffade i Berlin i somras under fotbolls-VM.. det var iallafall skoj, himla trevlig snubbe.. Han tyckte att vi skulle komma till Stockholm å träffa hela gänget som va me i Berlin. Hade verkligen vart skitkul..måste bara vänta på en träningsledig helg först.. =P

Snart ska jag åka med Mikael å dom och kolla när dom spelar tennis.. det suuuuger ju verkligen att vara ledig när alla andra jobbar. Jag ville åka å bada.. vill sola lite, men,men, får väl sitta å sola där vid tennisplanen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0