Det kom fortare än väntat =)

Frågan var när det skulle komma en såndär oslagbar dag?!
När allt bara går rätt..
Och det kom fortare än väntat... för idag var verkligen en sån dag...
Så jäkla perfekt =)

Det regnade INTE när ja skulle ut å cykla på jobbet, å sen ringer pappa och berättar att dom har köpt en lägenhet.. Asså shit, kunde inte h'nda nåt bättre typ =)
Blev så jäkla glad, och har bara gått runt och lett hela dagen typ..
Sen åkte jag och Robin till stan, hittade massa bra julklappar och en rosa ipod till mig, och vi hade en skitmysig lunch på condeco.

Kom just hem från träningen nu, å nu ska jag åka å hämta världens finaste på jobbet och mysa me honom i min säng....

Det är sjukt hur allt kan vända, men jag klagar inte, för nu e jag GLAD =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0