Brokeback Mountain

Kom just hem... har vart me Hanna i stan och myst på café å sen sett Brokeback Mountain på bio. Den va bra, fast kanske lite seg ibland, men jo.. jag har nog bestämt mig på vägen hem för att den var bra :)
Var en mycket trevlig kväll iaf, okej att jag träffar Hanna varje dag när vi tränar, men det var ganska längesen vi gjorde nåt annat ihop.. iaf om man inte räknar festa :P
Hanna mobbade mig dock hela kvällen för nånting som jag tvärt förnekade... nu är jag dock inte riktigt lika säker längre..  ringde henne på vägen hem och berättade att hon kanske har rätt ändå, då mobbade hon mig ännu mer... :P men det kan bli väldigt jobbigt ifall det är så... *hmmm*

Kände för att diskutera detta lilla dilemma med Daniel, men när jag ringde stod han visst i duschen me sin nya flickvän... *opsi* jag kände att jag inte ville störa direkt... :P

Saknar min pojkvän.. hata lumpen!!!!

.:to the world you may be one person, to one person you may be the world:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0