Dagarna som gått...

Äntligen är det inte fint väder längre.... så ska man inte säga.. men idag känns det faktiskt så... ska jobba klockan tre å e sjuuukt trött, + att jag har legat på stranden fyra dagar nu, så är faktiskt rätt gött att bara kunna va inne å slappa utan att få dåligt samvete... tror det kan vara bra för mig att vila från solen en dag me.... brände mig nog lite igår..

Min födelsedag blev jättebra... låg på strnden hela dagen me massa gött folk.. på kvällen va de middag me mor, far å bror... fick en kamera =) Underbart.. eftersom jag har pajjat våran ena för några månader sen, å tappat bort vår andr apå midsommar så kunde jag inte me att önska mig en, även om det var nåt jag verkligen behövde.. så det var ju super att jag fick det ändå =)
Sen åkte jag in å träffade Dennis å hans kompisar.. gick ner till älven och drack lite, där vi egentligen skulle träffat deras tjejkompisar, men dom va inte kvar..så de va bara jag och fem killar... men de gör ju inget =)
Sen gick vi hem till Rasmus å satt där ett tag..å sen avslutade vi med att bada på utesimbadet vid typ halv två på natten... fy fy... inte tillåtet.. men supermysigt =)

Dagen efter va ja me Sofie å vi åkte ut me Christians båt och solade på en klippa.. å sen åkte vi wakeboard... såååå sjukt roligt.. men det känns typ i hela kroppen  nu =P

Igår var det bada igen.. på kvällen va de allsång på fästningen.. hehe.. Ola från idol va där.. så söt va =P vi va massa folk som låg på en filt i solen å drack cider å så... jättemysigt... sen efter det åkte vi hem till en som bodde skitlångt bort som typ hade fest... å dom hade en bubbelpool ute på altanen så vi satt väl där typ två timmar å tjöta.. huuuur gött som helst...
Nu ska ja väcka brorsan å se om han vill göra nån mat =P

Kommentarer
Postat av: F

När kommer det bilder här då?? :)

2006-07-16 @ 16:43:06
URL: http://freddeland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0