Festen

Haha... läste just mitt senaste inlägg.. om allt jag skulle göra innan min fest, å att jag skulle lägga mig tidigt... aaa just det.. Hängde me några killkompisar ut till marstrand... satt på Victors underbara balkong å drack vin å tjötade å sen tog vi färjan över till marstrandsön och gick ut..
Sov borta.. vaknade alldelles för sent.. låg kvar i sängen.. gick upp typ en halv timme innan systemet stängde, fick springa till Maxi och låna Sofies bil å han precis till systemet innan de stängde..
Haha.. ingen träning, ingen potatisgratäng, inga fixade naglar.. säkert massa mer saker också som inte blev som planerat... men de blev iallafall en lyckad kväll =)

Helgen innan var vi på 50-års kalas hos vår tränare.. då var det några som spelade in en film där alla fick säga hälsningar till henne... så Anna och Sofie tog vår videokamera och gjorde en sån film till mig också... himlans kul kan jag säga.. även om många av hälsningarna mest blev flum eftersom folk var fulla, men de va himla kul iallafall.. =)

I veckan har jag faktiskt jobbat lite... I måndags va ja på andra intervjun på citymail.. gick jättebra.. hon sa att hon egentligen skulle meddela på fredag vilka som får jobbet, men jag fick reda på det med en gång... Känns gött!!  Ska kolla lite efter lägenhet nu då... e sååå sugen på att flytta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0