Pirates..

Bio igårkväll.. såg Pirates of the Carribean 2... funkade väl, men ettan va mycket mycket bättre.
Var där me sofie, Mikael å Rasmus.. haha, både Rasmus och Mikael somnade..
Slutsatsen blir att det inte är bra att gå på bio kvällen efter en natt med festande.. Jag var iof också ute kvällen innan och klarade mig bra med att hålla mig vaken filmen igenom, men, men.. de små gossarna klarade sig inte lika bra =P

Ska snart köra brorsan å hans kompis till Stenungsund där dom lagt undan kläder.. har jag tur hittar jag kanske nåt själv också.. var längesen jag köpte något. Kommer bli stor ändring på det nu när jag får heltids jobb och fast lön.. Räknar med att min garderob kommer växa =)

Veckan har vart super... roliga saker nästan varje kväll.. det är verkligen underbart med sommar måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0