Snart e de kalas..

Snart är det dags för kalas då... blir nog trevligt.
Kul att träffa alla goingar från laget iallafall... eller alla.. de kommer det ju inte bli.. jättemånga som e bortresta å sånt.. men många kommer det vara iallafall... =)
Har just vart å köpt en BH som jag kan ha under klänningen jag ska ha..
E så glad att det äntligen kommer ett tillfälle när jag får ha den klänningen, har längtat ända sen jag beställde den från La Redoute... sååååå fin =)

Igår var det fest hos Kalle.. jag körde.. så ingen alkohol för mig inte.. var hemma hos Hanna innan jag och tjejorna.. det var trevligt.. lite skvaller.. å småplanerade lite för min födelsedagsfest... *längtar*

Imorrn ska jag jobba på Robbie Williams... =) Så gött... typ alla jag känner har ju lyckats på ett eller annat sätt att dom ska gå (även dom som inte har biljetter), så jag va väl lite grinig.. men så ringde sofies kompis å frågade om jag ville jobba, sälja öl.. Självklart!! så får betalt för att se konserten =)
Daniel och Sarah kan ju dock ha de slappaste jobbet av alla... dom ska samla in 50 mailadresser var innan konserten, sen får dom gratis mat och konsert... å komma in tidigare så dom kan ställa sig längst fram... nooog tråkigt!!!
Nu e de dags för lite kalasförberedelser för mig... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0