Cred till mig...

...för att jag åkte hem för att plugga istället för att åka med alla kompisar till havet... Va grymt stolt över mig själv där ett tag...
Mindre stolt nu dock över att ha vart hemma sådär tre timmar och bara pratat i telefon, ätit och duschat... inte ens plockat upp böckerna... *suck* det är ju så sjukt tråkigt..

Trevlig utgång igår iallafall, förfest i Mölndal hos Sofies killkompisar.. mkt trevligt.. Blev medbjuden på fest på midsommar också, gött, gött, för jag hade ju ingen aning om va ja skulle göra... =)

Idag har det bara vart fika i solen på nyfiken i nån timme... skrattade mycket..
Har även pratat i telefon med Gert från tyskland.. så gött, jag hade nästan gett upp att få tag på honom, men så svara han.. han sa att det nog kunde vara problem för oss att bo där under VM för att deras möbler hade inte kommit än, de håller precis på att flytta in i en ny lägenhet. Men jag sa att vi kunde sova på golvet, å då verkade allt hur bra som helst.. så nu blir det nog tyskland tis-fre nästa vecka... sååååååå gött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0