Halsfluss.. =(

Jaha, så var man sjuk då... Mådde riktigt dåligt igårkväll och imorse.. lite bättre nu som tur är..
Var två timmar på vårdcentralen i morse.. Var där prick klockan åtta när dom öppnar och man kan börja ställa sig i kö till öppna mottagningen.. men det var redan fem personer före mig som stått och väntat utanför dörren.. Herregud alltså!!

Blev grymt nervös när läkaren tittade i min hals och sa att det såg ut att vara halsfluss men även kunde tänkas vara körtelfeber... Körtelfeber liksom, shit.. en i min klass på gymnasiet hade det, han var inte i skolan på en månad.. åsså nu i våras en i laget, och hon kunde inte träna på typ två månader eller nåt..
Så jag är riktigt glad att jag har halsfluss, det känns ju liksom tusen gånger bättre än körtelfeber..

Dennis ligger nog rätt illa till.. var med honom hela dagen igår, och kollade film och kramades typ.. hoppas han klarar sig.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0