Jobbigt, jobbigt..

Sjukt dålig jag vart på att skriva här då..
Har hänt mkt den sista tiden, så har inte blivit prioriterat att sitta här och skriva.
Har vart en väldigt jobbig tid, eftersom jag gjort något av det jobbigaste nånsin i mitt liv, nämligen
gjort slut med världens underbaraste kille. Ville verkligen inte att det skulle bli så, och för mig är det
helt ofattbart hur känslor bara kan försvinna sådär.. men det var det enda rätta för oss båda, och det har naturligtvis vart och är fortfarande extremt jobbigt..

Något som däremot är underbart är att vi hade vår sista träning i fredags, så nu är jag ledig i två hela månader. Så underbart skönt kan jag säga.. Kommer nog sakna att åka skridskor snart, men himla skönt att inte ha de kraven på sig hela tiden. Kommer iof träna massa i sommar också, jag och brorsan köpte träningskort på sportlife imorrn så ska allt se till att hålla igång en hel del, och förbereda mig så bra jag kan för nästa säsong, men det är en helt annan sak när man kan välja att träna när man vill.. skööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0