Jag är så grym..!!

hahahaha..
sitter här vid datorn å softar när lillebror kommer in.
Brorsan: Kan du köpa öl till mig imorrn?
Jag: hm.. en kopp te me honung hade vart gott,så kan jag fundera sen...

Hahaha, självklart går han ner å gör det också..  =)

En annan skojig grej då.. satt förut idag och hade tråkigt på nattstad åsså började jag snacka me nån kille som tydligen hade gjort massa låtar och skivor å sånt..
Jag hade aldrig hört talas om människan, men han va jättetrevlig så vi snackade lite.. samtidigt som jag satt å lyssnade igenom massa låtar som jag skulle kolla igenom.. typ nedladdade samt gamla låtar från min gamla dator.. och helt plötsligt upptäcker jag en låt som står att de e han som gör..
Hehe, så grym också va.. Byz - The Party Is In You å sen såg jag att jag hade en annan låt me honom i mina mottagna filer.. kan dock inte för det blekaste minnas vem som skickat den, de e lite synd..
Men iaf så brände jag en skiva förut, så ja tog me den där perty låten där, hehe, sååå grym, jag, Hanna och Sofie lyssnade på den typ fyra ggr på väg till å från träningen..

Gick rätt bra på träningen faktiskt, kände inte av förkylningen alls mycket faktiskt, gött, hoppas inte de blir sämre bara..

And this is what we do, I'm starting something new
In front of a never ending line and it is true
The party is in you, the night is what you do
A bit and you sing, party harder here with me
haha, vet inte om det e exakt så, men typ.. haha, GRYM LÅT!!!

Kommentarer
Postat av: - Nonsens och rappakalja Jakob -

"vem är sara?ex?"
Jepp, efter den vidrigaste behandlingen någonsin så blev jag dragen i smutsen en liten vända till och sedan pissad på.
Bitter sweet

2006-03-03 @ 17:55:54
URL: http://jakobm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0