Killkompisar

Mmmm.. asså det måste vara nåt av det bästa som finns..
Idag träffade jag Adde, och han fick sina födelsedagspresenter av mig.. Hade gjort ett örngott med eget tryck, där det står "Här sover världens bästa kompis" och på andra sidan "ADDE du är bäst", och så fick han även ett kort på oss i en ram.. Han blev jätteglad.. =)
Det var skönt, för jag var rätt nöjd me mina grejer faktiskt..
Han ställde det fina kortet på hyllan ovanför sin säng, och han tillåme bäddade om i sängen för att lakanen skulle matcha örngottet.. hehe
Han är så go Adde.. på tisdag kommer hans ex hem som varit i Australien ett halv  år.. Hon tycker inte om mig =( det är tråkigt.. men jag hoppas verkligen inte att Adde blir annorlunda när hon kommer hem.. risken är dock stor..  men han har sagt att det inte ska bli det.. vi får väl se..

Dennis hade ringt när jag tränade... åååh, blev så lessen att jag hade missat det.. har inte pratat me honom sen han åkte ut på havet vilket e mer än 2 veckor... å det låter inte så mkt me tanke på att för typ 3 månader sen hade jag inte pratat me honom nån gång, men det känns nu som att det är hur längesen som helst som jag pratade me honom... jag frösökte ringa efter träningen, men de gick inte.. oftast har han ingen kontakt på mobilen när han e ute på båten.. jaja, that's life..

Bara tre träningar kvar innan VM nu..börjar bli lite småpirrigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0