Krossad ruta

åååh, jag blir så trött..
För typ 2-3 månader sen när vi kom ut till bilen efter träningen så hade dom krossat ena framrutan på bilen.. dom i laget sa att de hade hänt många gånger under året innan också..
Efter det har vi iallafall hela tiden parkerat  på en annan parkering på andra sidan ishallen. Gissa vad som hade hänt idag.. naturligtvis, rutan var krossad igen..
Ååh, jag blir så trött, var dom tvungna att pricka in min bil båda gångerna dessutom?
Jävla skit ungar!!!
Å pappa blev skitarg, för han säger att det alltid händer grejer när jag har bilen, och jag blev skitarg på pappa för jag tyckte inte han kunde bli arg på MIG för nåt.. liksom vad ska jag göra.. gömma bilen i skogen? De lär ju knappast vara bättre... och mamma försökte väl hålla med båda lite grann.. åsså hade tredje världskriget brytit ut i vårt kök.. SUCK!!! Precis som att jag inte redan var skitsur för vad som hade hänt då eller??
Åååh, blir galen!!!

Ska jobba imorrn iallafall, vilket känns sååå bra, eftersom det finns sååå mycket saker jag vill shoppa, so I Need Money!!!

Har gjort klart min födelsedagspresent till Adde idag.. den blir superfin.. skulle träffat honom imorrn, men så blev det ju jobb, så han får den nästa vecka istället.. alltså kan jag inte lägga upp nåt kort på den här än, men snyggt blev det iaf, e supernöjd =)

Kommentarer
Postat av: Berga

Om man har ett vmguld som väntar så känns det som att man valt rätt lag =)
Då får man hålla tummarna då, vad är det för sport?

2006-03-17 @ 10:45:33
URL: http://berga.blogg.se
Postat av: christina

haha, tack för den japanska meningen :) Nu ska jag gå runt och säga det till alla jag möter, hoppas bara att jag uttalar det rätt :D

2006-03-17 @ 15:37:12
URL: http://juicebox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0