Natt

Oooh, jag borde verkligen verkligen ligga och sova nu.. ska upp å köra mamma till jobbet tidigt imorrn så att jag får ha bilen hela dagen.
Har inte skrivit på ett tag...
I tisdags hade vi styrketräning hela dagen i skolan... som massageterapeut ska man kunna ge träningsporgram till sina kunder, så vi gick igenom specifik träning för typ hela kroppen, å med det menas en styrketräningsövning som bara snvänder exakt en muskel.. för om man gör en röresle där mer än en muskel används så aktiveras den muskel som redan är starkast först, och den som är svagare blir inte starkare.. Hm.. låter krångligt?! Aja, men enligt vår lärare så e de iallafall därför det t.ex är så svårt att få magrutor på nedre delen av magen. Men nu när jag har lärt mig en superbra övning för det här då så ska jag se till att deffa min älskling *haha*

Och igår skulle vi ha skolpraktik.. jag mådde illa igår morse, och sa det till läraren på morgonen, han berättade då att en annan från vår klass va hemma för magsjuka.. jippie, tänkte jag, nu kommer ja spy också... men iallafall sa han till mig att gå hem, ingen idé att vara kvar för han ville ändå inte att jag skulle ta några kunder om jag smittade.. Så jag åkte in till stan för att fixa mitt bankomat kort.. skulle också se om jag hittade nåt fint partylinne att ha med till Prag..
Då min budget är extremt dålig för tillfället så började jag med HM och Gina Tricot, lagom prisklass sådär.. hittade massa fina grejer och rea va de också, men nähä, inget som passade bra. *suck* Gick vidare till Mango, en prisklass högre men ändå helt överkomligt för det mesta..Tyvärr råkade jag hitta en kjol som jag blev helt kär i som kostade typ 680:- eller nåt, och det var verkligen inte bra för min plånbok, men kunde verkligen inte motstå den.
Hittade ett jättefint linne också, beight me guldiga paljetter.. men tyvärr så måste ju dom som gör klädera vara världens sämsta på att sy på paljetter... förstår inte hur man tänker om man syr på dem med världens tunnaste tråd, och inte fäster en enda gång mellan paljetterna utan syr me samma tråd runt hela linnet... doooh, så det var typ 1 dm där det fattades. Hon i kassan beklagade sig, och sa att domt yvärr inte fick dra ner på priset (skit regel enligt mig) men att jag kunde få me en present om jag ville ha det ändå..
Jaja, whatever, linnet var skitsnyggt.. tur att man e konståkare och har sytt en och annan paljett i sina dagar.. mindre synd att jag har typ 1 miljon paljetter och stenar att sätta på tävlingsklänningarna innan VM.. men, men.. de ska väl gå ändå..
Ska fixa bilder på kjolen och linnet imorrn också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0