Sjuk =(

Jahopp..är jäääätteförkyld..
Inte alls bra jue.  Tränade inte igår, men måste nog göra det idag tror jag..

Har inte skrivit på några dagar.. minuspoäng på mig för det..
Har mest tränat, förutom igår då.. eller i tisdags va vi lediga från träningen.. skulle kolla film me Dennis och Christian.. Jag fick naturligtvis inte säga till om nåt när vi skulle hyra film, men, men.. blev riktigt bra ändå till slut..
Såg tre filmer.. den frösta va dåligt..The amityville horror.. eller nåt sånt.. kass...
Sen nån som ja inte kommer ihåg va den hette, men handla om en DJ på Ibiza som blev döv.. va faktiskt jättebra. Åsså en som hette Crash som också va grym..
Den om DJ'n va tydligen verklighetsbaserad.. han va så grym killen.. först typ stängde han in sig i ett hus å typ knarka ner sig i ett år eller nåt, men sen kom han på att han kunde höra basen i musiken åsså gjorde han en skiva och fortsatte va DJ, asgrym.. :)

Annars inte hänt mycket.. skola i måndags och tisdags.. ganska intressant, men det verkar så svårt allting.. fattar inte hur jag ska lära mig det... som tur är tycker de andra i klassen lika dant..

Imorrn ska ja, hanna och sofie träffa nån från kungälvsposten som ska skriva om oss för att vi åker i landslaget.. hehe, pinsamt.. undra va dom ska fråga egentligen.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0