Två veckor kvar!!

Imorrn är det två veckor kvar tills vi åker till Prag och VM... iiih, ska bli så grymt spännande och roligt.. vet inte än om jag får vara med och åka, men, men, gick bra i helgen när jag åkte kortprogrammet, så chansen finns ju =)
SM i helgen var skoj också... inte alls samma grej som förut förstås med det gamla laget, då var det ju jätteviktigt med SM. Det var jätteviktigt nu också att det gick bra, men det var bara ett annat lag att tävla mot =( Jaja, SM-guld är ju förstås trevligt =) Åsså fick man skriva autografer me.. hihi.. =)
Och ungdomslaget som jag var tränare för förra året tog silver, så himla stolt över dem e ja =D

Min pojke har vart ute i skogen i fem dagar nu i lumpen, så pratade inte me honom på så länge, kändes lite skumt, men vi fick iallafall prata igårkväll, så det var ju skönt.

TIDIGT imorse åkte Dennis. Han ska vara ute på havet i en månad och jobba... blä, jag tycker inte om det alls.. gonna miss him =( Men det e lite skumt att han bara har vart hemma fem veckor sen han va ute på havet sist, och på den tiden har vi hunnit bli så bra kompisar. Fem veckor är inte speciellt länge..

Yes! Hörde nu att dom pratat in på mitt mobilsvar från jobbet jag ringde om i torsdags. Gött, han sa att ja skulle höra av mig så skulle vi bestämma om ett möte.. HÄRLIGT!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0