Vårkänslor

Åååh, idag var det sååå fint väder..
Slutade skolan typ tio i fyra och vi skulle samlas vid sex i ishallen så tänkte att ja inte skulle hinna hem.. Gick och köpte en pocketbok och sen gick jag och satte mig på paprika och köpte en supergod och jättestor sallad.. satt där å åt och läste och solen sken in på mig.. kändes så himla gött :)
sen köpte jag en kopp te och tänkte att jag skulle åka typ vid tio över fem till ishallen för det säkert skulle vara mycket trafik.. Vid fem över fem bestämde jag mig för att läsa ut kapitlet och sen åka..
Haha.. typ tre min senare ringer Linda och säger att det är telefonkedja, och att vi ska samlas klockan sju istället.. Hehe, jahopp.. som tur var var boken jag köpt jättebra, och solen sken fortfarande (fast den gick ner typ tio min senare) så jag köpte en kopp te till och satt där å softade.. riktigt härligt faktiskt..
Hade velat gått å lagt mig nu å läst lite mer i den, men hm.. måste sy lite mer paljetter först..*suck* jaja, fint blir det ju =)

.:don't worry about failure, worry about the chances you miss when you dont even try:.


Kommentarer
Postat av: Helene

Hej,
vad roligt att du hittade in på min scrapsida och tack för de underbart snälla orden till mig! Det bugar jag för! Svårt att svara på om det tar lång tid att lära sig att scrappa, det varierar nog från person till person... Men i juli har jag scrappat 3 år :) Och jag lär mig nya saker hela tiden :)
/Helene

2006-03-09 @ 23:06:17
URL: http://www.helenesfavoriter.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0