Ellens studentskiva

Alla var super fina.. Det var en jättefin lokal, och ca 150 pers där. Vi kom in och kollade bordsplaceringen som satt på en vägg, och jag konstaterade att jag skulle sitta på samma bord som Sofie och med några jag kände från högstadiet men inte träffat sen nian typ. Kul kul =)
Lite mingel först, men jag och mina kompisar kände inte supermånga, och typ ingen hade druckit innan, så det var lite segstartat.

Blev insläppta i matsalen och hittade våra platser. Hälsade på alla vid bordet, och tja.. det började flyta på ganska bra. Hade jättetrevligt vid vårat bord, och snart beställde jag och Oskar som jag satt bredvid in en flaska vin att dela på.. det behövdes för jag började bli grymt nervös inför vår sång.. eller inte så mycket vår sång, men att jag skulle prata innan. Ellen hade gjort väldigt klart för mig att hon förväntade sig ett tal av mig eftersom jag är den kompis hon har känt längst.
Det gick iallafall bra, vi fick massa applåder och skratt för vår sång =)

Mel: we are all the winners
Nu står vi här på festen, och det är våran tur
Vi är lite nervösa, det förstår ni eller hur
ni ska få seeee, vem Ellen verkligen é
Hon e pappas lilla flicka, som får allt hon vill ha
Shopping är ett måste, hon gör det varje dag
hon e bra, faktiskt jättebra.
Kallar dig respektabel, men vi vet mycket mer
Nätterna i Fjällbacka som pappa inte seeeer

Ellen du är super, du har stora bröst
och visst vi tycker om dig, men du har ingen röst
Nu när vi har lämnat, vårt kära Rhapsody
Så vill vi bara sätta oss och dricka mera vin
SKÅL!


Kommentarer
Postat av: F

Störtskön :)

2006-05-03 @ 12:38:36
URL: http://freddeland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0