Heartbroken

Lyckad förfest, trevlig utgång... som slutade med massa tårar..
Jag hoppades lika mycket som han på att det skulle fungera, även om båda nog egentligen visste att det inte skulle göra det, och att vi två hoppades på olika saker.

Jag förstår precis hur jobbigt det måste vara, och jag förstår att han kommit fram till att detta är enda utvägen, men det är så fruktansvärt jobbigt att försöka acceptera det som sas, som i korta ord var: jag har ALDRIG sett dig som en KOMPIS. Jag KAN inte fortsätta umgås med dig som det är nu... det är MÖJLIGT att vi kan vara kompisar i framtiden när jag kommit över dig, men jag kan inte träffa dig nu..

Bara acceptera, en person som du känner som en av dina bästa kompisar, som du verkligen tycker om och bryr dig nåt fruktansvärt mycket om.. den personen säger till dig att ni inte ska höras eller ses mer..
PAIN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0