Helgen och sånt...

Lördagen var helt underbar!
Jag och mamma var inne i stan först. Hon skulle hitta en klänning, och jag tänkte att jag kunde hänga me och mot örmodan hitta en fin cocktailklänning till mig. Gick till massa butiker som hon skulle kolal i, vilket inte riktigt var min stil. Men sen kom vi till en annan som hade en del snygga kläder, och jag hittade en jätte söt svart som jag provade och till min förvåning passade. Den var av helt annan prisklass än vad jag hade tänkt mig, men som tur var har jag världens snällaste mamma... =) Foto kommer så småninom. Sen gick vi och åt på pasta plus, jättemysigt å äta på restaurang, åt nån supergod pasa med spenat, grädde, valnötter och vitlök =)

Sen var det uppvisning hela dagen, sen gjorde vi oss i ordning i ishallen, och gick sedan på förfest hemma hos några kompisar till Jonas L... Vi drack sjukt mycket vin och hade jättekul, och gick sedan i ösregnet bort till parken, där jag träffade massa folk jag inte träffat sen typ högstadiet samt även massa nya folk.
En av de roligaste kvällarna på riktigt länge... tyvärr är det mycket jag inte kommer ihåg *ojdå* =P
Hade ett super samtal med världens underbaraste Daniel.

Sedan söndagen var mindre rolig.. super bakis och MASSOR att plugga... ja va inte speciellt effektiv, men, men..Klarade mig igenom tentan igår iallafall, vet inte om jag har klarat den, men hoppas hoppas.
Sen efter skolan var det då dags att byta om till "den lilla svarta". Blev totalt urstirrad när ja gick från skolan bort till Backaplan där jag skulle bli hämtad, och kom tillochmed en bil med fyra killar i och undrade om jag ville he skjuts.. haha..
Hem till Idah där vi skulle komma på ett tal eller liknande för Ellen. Det blev en omskriven sång =P Och sen bort till stället där studentskivan skulle vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0