Helt fel!!

Den här dagen är så fel.
Strålande sol.. vaknade vid tio utan att vara det minsta bakis, har legat å solat hela förmiddagen å läst i min bok.. Låter underbart, eller hur?!

Men det är det inte, det är bara feeeel! Det var INTE så den här dagen skulle vara.. Skulle följa med Dennis till stan till nåt ställe och kolla på tapeter och luckor å sånt till hans nya lägenhet, och sen kanske sätta oss i solen nånstans på nån uteservering. Jag skulle sitta där i solen och njuta av vädret och av att jag var där med världens underbaraste kompis..

FAN! Vet inte vad jag ska göra... eftersom att det inte finns ett skit att göra. Inte första gången som jag är i den situationen att jag har en kompis som vägrar prata med mig, och att det känns som att det viktigaste i hela livet just då skulle vara just att prata med den personen och man är livrädd att förlora kompisen för alltid. Men då har det alltid vart nåt bakom, ett bråk, något dumt man gjort, vad som helst som man iallafall går runt och har världens ångest för.. men så är det inte nu.. känner inget sånt, känns bara helt fucked up i hjärnan att bara försöka acceptera läget. Vi kan inte vara kompisar! FAAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0