Inget plugg

Jag är världens sämsta på att plugga... seriöst.. bara skjuter på det hela tiden..
Solade lite i morse, sen åkte ja å hämta brorsan på jobbet, han ville hem på lunchen för att göra mat, så hämtade honom käkade och sen körde tillbaka honom.
Efter det åkte jag och Patrick till fästningen och käkade glass.. mysig pratstund i solen, han e bra på å lyssna =)
Sen skulle han å jobba så då åkte jag till Daniel och tjötade lite med honom. Sen skulle han på fotbollsträning så då skulle jag hem å plugga innan min träning.
Jaha, har jag pluggat mycket? Nej... Rättare sagt ingenting!
Har städat i mitt rum, och lagt iordning alla kläder i min garderob.. sorterat folk på min MSN-lista..
Haha, typ allt annat alltså.. Jag kommer suga så på den tentan va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0