Kläder

Ja! Nu har någon bjudit på en av mina auktioner, och har fått mail ang tre andra =) Gud va roligt det här var, och verkligen smart.. sjukt mkt kläder som bara ligger å tar plats i garderoben.
Idag har jag bara jobbat, och sen tränat.. ingen spännande dag direkt.
Imorrn ska jag jobba igen, men då ska Sofie vara med. Hon har inte jobbat sen september, så hon ska komma dit å sitta i kassan tillsammans me nån, och hon ska säga att hon vill sitta me mig =) Då kommer tiden gå typ dubbelt så fort, så gött =)

Idag har jag även fått mitt lönebesked, vilket gjorde mig glad. Fortfarande sjukt liten lön i alla andras ögon, men ändå 1000 kronor mer än jag hade räknat med, så det känns bra.. Å dessutom SEX gånger så mycket som förra månaden.. fast då hade jag iof bara jobbat en enda gång :P
Sen ska vi även ha mental träning imorrn, med världens grymmaste mental coach, Michael Södermalm. Ska bli himla skönt.. kan tänka mig att det blir endel tårar vid minnena från VM, men, men.. det ska bli skönt iallafall, han e sån underbar människa..

Ska plocka lite i mitt rum nu å sen sova.. ligger kläder öööööverallt.. Kläder jag har på tradera, kläder som ska fotas, kläder som jag ska plocka undan men som inte går att sälja.. däremot tror jag att ALLA kläder som ska vara kvar ligger i min garderob.. i fin ordning tillochmed.. det e inte dåligt det =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0