Natt igen

Jaa, ja måste vara bäst på att vara uppe länge.. kan aldrig somna tidigt.. en riktigt nattmänniska är vad jag är.. Hämtade mamma å pappa från deras middag/fest för ett tag sen..
Jag och brorsan skulle grilla ikväll, båda satt typ på MSN å tjötade med folk, så klockan blev lite mycket, men vid typ kvart i tio går han ner för att tända grillen.. Kommer upp typ tio i tio å gapar att vi måste åka till macken för han hittar ingen grillkol.. Går ut i bilen, och jag frågar om han har pengar, för jag har inte ett öre.. Å det har inte han heller.. så han springer in och hämtar några bingolotter med vinst på som han fick av mamma för aslänge sen att lösa in.. haha.. Så kan det gå.. så åkte vi i raketfart till macken som skulle stänga fem min senare... men, men.. god mat blev det iallafall =)

Imorrn ska jag och Sofie ha picknick i Slottskogen.. ska bli så himla mysigt, och skönt att prata om allt krångel som finns just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0