Tack!

Jag är så glad över att jag har många underbara kompisar som orkar lyssna på mina problem.. tack, tack och åter tack... Det är verkligen tur att jag vet själv att jag oftast är en väldigt glad och positiv person, jag hade nog inte stått ut med mig själv annars. För jag känner mig otroligt tråkig som det är nu.. men, men..
ni ska veta att det hjälper iallafall.. =)

Nu är en av mina bästa tjejkompisar på date.. hihi, skriver inget namn här, för hon har nog ev lite fler bollar i luften =P Hoppas dom har det trevligt iallafall...

Jag har tränat till elva.. det e segt å träna så sent, fast lite skönt också, man hinner vara ute hela dagen när det e fint väder.. Och om man är en effektiv person så hade man hunnit plugga mycket också.. Imorrn MÅSTE jag.. men en killkompis ville käka lunch me mig också.. hm.. för vilka pengar då kom ja just på... kanske får säga nej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0