Tidigt...

Har kört pappa till jobbet..  Eller ja, har suttit å sovit bredvid när HAN körde, å sen kört hem när vi släppt av honom.. Va så trött, men sen stannade ja på donken å köpte en latte.. gott =)
Å nu e ja inte trött.. det e inte bra.. Har inte sovit så mkt i natt, kollade på kvalet till eruovision song contest igår å kom hem jättesent.. så om jag inte går å lägger mig nu å sover i typ 2 timmar kommer jag vara helt död ikväll.. å då ska ja ha tre timmars träning =/ så får nog allt försöka lägga mig lite..
GÖTT att Carola gick vidare iallafall.. men shit vilka dåliga låtar en del hade...


Kommentarer
Postat av: Björn

Ja, gött såklart att hon gick vidare o du har rätt: det mesta var ju rena skiten...
Lycka till med träningen o ha 1 bra, relax-max, fredag!

2006-05-19 @ 14:07:58
URL: http://bjorntje.web-log.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0