Tråkig kväll =(

Jaa... det här är ingen fredagskväll som kommer gå till historien direkt.. =/ Kom precis hem från tre timmars träning.. jäkligt jobbig var den, helt död nu typ..
Imorrn ska ja upp tidigt och gå på tränarkurs.. så det blir inget kalasande för mig ikväll inte.. Tråkigt, tråkigt, men, men... snart är det dags för massa studenter å så, så kanske lika bra att vila upp sig lite =P

Var i stan med Ellen idag.. blev så ledsen, för min lovely gula klänning på mango fanns inte kvar i xs, å inte ens i s, utan bara två stycken i medium, så det blev ju inget med det *gråta* Den var verkligen sååå fin..
men det var trevligt att träffa henne iallfall, shoppade lite saker till hennes student, å ja hittade även ett par vita shorts å en rosa kofta på Vero Moda.. det e bra me billiga affärer för mig just nu =P
Åsså hade vi en mysig lunch på Vallgatan.. Blev dock lite arg... det ingick kaffe.. Jag ville ha latte.. det ingick inte.. man fick välja mellan espresso, kaffe eller te.. Ellen ville ha kaffe, och fick frågan om hon ville ha mjölk i kaffet.. Men va fan.. va e en latte då? Det e ju espresso med mjölk.. varför kunde inte det också ingå då? Ååååh, töntigt!!


Kommentarer
Postat av: Björn

Jag håller med dig vad gäller kaffet, mycket töntigt! o synd att du inte fick tag på klänningen...o lycka till på tränarkursen!

2006-05-20 @ 01:46:58
URL: http://bjorntje.web-log.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0