helgen

Robin sover i min säng... så söt va... bara gick från oss när vi kollade på film.. å sen hittade jag och Jonas honom i min säng.. =P

Gårdagen var konstig.. jag trodde det skulle gå åt helvete att gå ut med det humöret jag var på. Men tillslut bestämde jag mig för att ge det en chans å åkte hem till Alex på jobbet, där Carro å lite andra sköna folk var... hade jättetrevligt, å sen blev det O'learys..
Som Victor skulle uttryckt det så blev det verkligen kolsvart för mig sen... minns inte mycket, men kul var det =)

Vaknade hemma hos Rasmus vid tolv.. Delade en halv pizza med honom på Oskars.. Sen åkte jag och kollade på Johans kusins innebandy-match. Var skönt att prata lite med Madde.. hon är en grym person!!!
Sen kon Jonas och Robin dit, och så kollade vi på J-18 matchen.
Sen åkte vi hem till mig, och där var det dags för middag, så Jonas och Robin käkade också hos oss, å brorsans tjej var där också, så det var riktigt trevligt.
Så efter maten spelade vi TP, å sen kollade vi på filmen på fyran kloockan nio. The story of David Gale... Grym film!!

Å nu har Jonas också somnat i min säng... hihi, så söta e dom =P

* * *

Och... jag saknar dig som fan..!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0