nattprat

Jag la ner för en timme sen sådär att ligga i sängen och vrida på mig och försöka sova..
Gick åt helvete med det, så jag får helt enkelt acceptera att ja kommer vara sjukt trött på jobbet imorgon.
Hoppas på att det går snabbt så att jag hinner hem och sova innan uppvisningen.

Har lugnat ner mig lite nu... blev så grymt jäkla besviken när jag fick reda på nåt förut..
Men men... that's life antar jag... Är bara lite trött på "that's life" nu..
Det har vart så lite för länge..
Och jag har nästan glömt bort hur det känns att ha sånna där oslagbara dagar när allt bara klaffar å man bara känner sig så jävla lycklig!!
Hoppas det kommer en sån dag snart.. det hade jag behövt!

Kommentarer
Postat av: jag

ta o lugna ner tempot....skaffa en avslappningsksiva t ex från apoteket
o kanske meditera en stund efter jobbet...
På kvällen en kopp kvällste av något slag innan
säng dags inget vanligt te eller coke eller kaffe efter kl 15.00

Sov gott!!

2006-11-28 @ 06:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0