Tråkigt

FÖRSTA
Riktiga
jobb: Hm, mc donalds
Egenköpta CD: Arvingarna =P
Piercing/tatuering: Öronen
Riktiga kärlek: Joakim
Fiende: Oh, vet ej

SENASTE
Biltur: Hem från J igår
Kyss: Hm... i natt :$
Låne-bok: Oj..ingen aning!!
Film sedd: Stand by me
Dryck: Cola light
Mat äten: Pannbiff, potatismos, sås och lingonsylt
Telefonsamtal: Sofia på jobbet
Låt spelad: Roxette - Spending my time
Irritation: Hm... mycket...!!

JAG
Vill: ha lägenheten!!
Har: feber
Önskar: att allt blev bra igen
Hatar: hur allt e just nu
Är rädd för: vet ej just nu
Undrar: varför du inte ringde :(
Ångrar: Massor med saker
Älskar: DIG!!!
Sjunger: skitdåligt
Gråter: ofta för tillfället...

JA ELLER NEJ

Jag har en dagbok: ja
Jag gillar att laga mat: ja
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: nja... tror inte det

FAVORIT
Nummer: ingen aning
Färg: rosa.
Dag: lördag
Månad: juli

FÖREDRAR
Gos eller hångel: både och!! =P
Rött eller vitt vin: vitt
Hemmakväll eller utekväll: myskväll fredag, utgång lördag =)

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit?
ja..
Hjälpt någon? men nej, jag e ju sjuk =(
Köpt något? faktiskt inte
Gått på bio? nepp
Sagt 'jag älskar dig'? nä.. men tänkt
Skrivit i en dagbok? Hm.. va e blogg då? nästan dagbok ju..
Haft ett seriöst samtal? Ja.. för ovanlighetens skull me den personen
Saknat någon? extremt!!
Kramat någon? ja... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0