Sovmorgon imorrn

Så jäkla gött... börjar inte förrän klockan ett imorn..
Vi ska ha nån slags kick-off inne i stan, med alla chefer eller nåt.. å idag när vi kom in å hade delat ut posten sa dom att vi inte behövde jobba innan, utan skulle ses i stan klockan ett..
WONDERFUL!!!
Jag tänkte sova ikapp mig lite, fan va gött me sovmorgon.
E skittrött nu, borde gå å lägga mig, men efter lite tjat har jag just blivit övertalad av Jonas att åka till honom å kolla på film... Får la däcka i hans soffa eller nåt.. =P

Har träffat Adde och hans kompisar ikväll me. Dom lagade god middag, skitgott vitlöksbröd.. å pasta å kyckling... *mumma*
Sen gick jag en skitlång promenix med Daniel med... Det var kallt, men mysigt.. å gud, jag vet inte vad jag ska göra när han åker iväg i December, vem ska lyssna på mig???? Du är bäst Daniel!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0