Underbara!!

Daniel, du är underbar, för du bryr dig alltid.. pizza och idol med dig ikväll var precis vad jag behövde... och tja... vår pakt.. glöm inte!!!

Hanna å Sofie... helt underbara också.. fattar inte att ni vågar åka me mig i bilen när jag lipar så mycket så jag typ inte ser vägen ens..

Carro.. vad skulle jag gjort om du inte kommit in i mitt liv... vem skulle lyssnat på varenda liten detaljt, vridit å vänt å analyserat.. å jag vill att allt ska bli så bra för dig, men du vet att jag lika gärna analyserar dina problem 5 miljoner gånger..  de är det och dricka kaffe som vi är bäst på.

Det är vid sånna här tillfällen man märker vart man har sina vänner..

Sofie å Sofie.. jag Saaaaaaaaaaaknar er..!! Har vart skitdålig på att höra av mig... bättring ska ske... OMGÅENDE.. som min kära tränare skulle uttryckt det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0