Bloggar..

Har suttit och läst igenom alla bloggar jag har sparade i favoriter nu.. Var ett bra tag sen jag läste bloggar.
Satt igårkväll också.. Johan jobbade tidigt igår, så han var trött och gick och la sig vid tio. Jag sa att jag skulle sitta upp ett tag till.
-Tycker du det är så roligt att läsa bloggar? frågade han mig
Roligt? Det kanske inte är rätt ord. Men det ger mig mycket... kan inte riktigt förklara det..

Nu mår jag bra.. men sjukskrevs två dagar igår, så jag är hemma iallafall nu..
Har inte gjort mycket vettigt.. sovit, ätit frukost och sen suttit här.. Om en timme kommer J hem och då är det nog bäst om jag har fixat lite här hemma.. vi ska måla och grejer i helgen, så det finns ju endel att pilla med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0