fredag

Nu har jag plockat ordning lite här i lägenheten.. Vill att Johan ska komma hem nu, så ska vi åka och slänga lite skräp. Typ kartonger och spnt som har stått här typ sen jag flyttade in... grymt seeeegt av mig att inte få tummen ur innan.
Sen hoppas jag  att vi kan åka hem till hans kusiner, så ska jag lämna alla kläderna jag plockat ut ur garderoben.
Endel i kassarna är bara skit, men det finns en hel del riktigt fina grejer, som jag bara aldrig använder, eller som blivit lite för litet.

Lillebror är här på besök.. skulle bara hämta en påse han har lämnat här en gång, men nu sitter han i min soffa, fullt koncentrerad och spelar SSX på Playstation 2.

Detta måste typ bli den lugnaste helgen i värdlshistorien, då varken jag eller Johan har några som helst pengar förrän lönen på onsdag.. Min shopping i Canada var verkligen förödande denna månaden. Men, men, jag är övertygad om att jag tycker det är värt det, alla sköna kvällar i sommar när jag sitter där i min lovely Guess-klänning =P

Jag är sugen på tacos ikväll... men vi har ingen sallad hemma... mamma kanske kan sponsra med 20 kronor =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0