Bitter

Det är tamejfan helt otroligt!
Folk skulle kunna betala mig för att gå till jobbet de dagar de vill ha garanterat bra väder.. Så fort jag är ledig försvinner ju solen. Det slår aldrig fel.
Både i onsdags och idag hade jag planerat för en heldag på stranden med picknick korg, kaffetermos och hela skiten, men nej då..

Nu har jag iallafall varit uppe sen klockan sju och tvättat.
Våran tvättstuga kan vara den sämsta, så det tar sin lilla tid.
Ikväll blir det träning, som alla andra kvällar. Får se vad som händer efteråt. Kanske blir ett besök hos Carros fest. Efter förra helgen har vi iallafall lärt oss att det inte är försent att hitta på något efter träningen även om man tränar till 22.. Dubbel utgång förra helgen så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0