slappa

Slappa... det är det enda jag har gjort idag.
Jag får dåligt samvete när jag inte jobbar något.. men, men..söker nya jobb varje dag typ, å i veckan börjar ju skolorna,så förhoppningsvis ringer dom från vikariepoolen nån dag snart.
Det är däremot skönt att bara kunna förbereda sig för träningen hela dagarna..
Tänk om man spelat hockey eller nåt istället och fått pengar för det, inte behövt jobba, utan bara kunnat koncentrera sig på träningen. Så enkelt det skulle vara då..

Har legat på sängen och läst hela dagen typ, men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, för jag har läst ut boken jag höll på att läsa. Bedragen av Lyndsey Harris. Väldigt bra bok.. galet vilka sjuka människor det finns.

Jag har ont i örat =( får kanske gå till vårdcentralen imorgon. Öroninflammation har jag inte haft sen jag var liten, men det borde väl göra mer ont än såhär isåfall?


Kommentarer
Postat av: jag

Angående öronen...sov med massa med kuddar och använd nässprej....det kan vara vax.....köp revaxör på apoteket! Till sist även små finnar kan hitta till örat :-))

2007-08-22 @ 17:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0