Sushi

Tänkte egentligen gå upp tidigt idag och gå bort till öppna mottagningen på vårdcentralen.
Måste kolla det här med mina öron.. mår inte dåligt egentligen, och har absolut inte ont hela tiden, men det kommer och går under kortare perioder, skumt!
Hur som helst var jag mer död än levande imorse, så fastnade i sängen istället.
Får kanske göra ett nytt försök imorgon.

Nu har jag och Johan varit och käkat.. Superfint väder, så vi satt på uteserveringen på sushi 07.
Johan åt förstås inte Sushi, (för han är lite för feg =P) utan satayspett.
Men jag åt massor.. lunchbuffé =)
Nu blir det den dagliga kollen på Arbetsförmedlingens hemsida..

image39


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du har du testat revaxör om du har någon vaxpropp i örat för det kan kännas som det kommer och går

2007-08-28 @ 16:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0