Dan före dan!!

Gör mitt bästa för att inte titta ut genom fönstret. Gör jag det försvinner julstämningen med en gång.
Bara regn och grått ute.. uss uss..
Här inne däremot gör jag mitt bästa med julmusik till städningen och julklappsinslagningen.
Johan, som inte är lika välorganiserad som mig (haha), är i stan med Basse och handlar sista julklapparna, och jag är hemma och städar.
Fast det var inte sant, nej det var inte sant... för jag är klar med städningen för ganska längesedan.
Sitter och dricker kaffe och äter choklad från Österrike och väntar på att Tony ska komma hit och få sin julklapp.
Eftersom han nog typ är på väg är risken minimal att han kommer läsa detta innan han kommer hit, så kan jag avslöja vad det är.
Nu när vi inte jobbar ihop längre brukar vi oftast ses och fika, och ett vanligt samtalsämne vi har är frustrationen över att det inte finns Starbucks i Sverige. Så vi har mer eller mindre planerat att starta ett eget (säkert!) starbucks.
Iallafall, nu får han ett presentkort på Espresso House, med texten "I väntan på att vi öppnar vårat eget Starbucks" på paketet.
Hehe, jag är nöjd över den julklappen!! För övrigt är jag nöjd med MÅNGA av julkapparna i år.. men de kan jag inte blogga om ännu..

GOD JUL ALLIHOP!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0