Ett försök att vara positiv

Jag undrar om det finns nån slags sägen eller så att om året börjar dåligt blir resten av året lyckat...!!
Jag tänker övertyga mig själv om det iallafall..
Det var den sämsta nyårsafton någonsin... så tråkigt så det är sorgligt att tänka på det.
Men, men.. får väl se det positiva i att förra året iallafall SLUTADE bra... för vi hade trevligt på vår middag och förfest..

Sen ringde iof Johan prick klockan 12, å sa att han skulle komma hem idag istället för torsdag... ingen kunde bli gladare än jag för det.. så året började ju iof rätt bra kanske..

Å det finns 365 dagar till att ha roligt på det här året...
Och det kommer fler nyårsaftnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0