Tvätt, tvätt, tvätt

Hur kan man bestämma att man inte får tvätta på söndagar... På hela dagen?!
Det passar ju inte mitt schema direkt iallafall..
Så har spenderat hela dagen hemma hos mor och far och tvättat..
Men, men, det e la trevligt det med. Har fått mat... sovit en stund i mitt gamla rum.. hunnit med att städa bilen (mycket väl behövligt), och nu sitter jag och mamma å ser på en film.
Och jag får med mig massa ren tvätt hem dessutom =)

Fyra timmars träning imorse...lite segt sådär på morgonkvisten, men, men... halva laget är sjuka =/ jag är jätteförkyld också.. men hoppas inte det blir värre..

Snart får jag nog internet hemma.. hoppas på det iallafall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0