Ballerinaskor & jordgubbsplanta

Jag städar för fullt... för det kommer folk hit ikväll.
Johan sitter på en uteservering i Halmstad och dricker öl..
Rättvist?? Nja.. vet inte va?!
Men, men, börjar bli ganska fint här iallafall.
Vi är typ sämst på att städa jag och Johan...*suck*

Var i stan med mamsen tidigare idag, och hittade ett par helt lovely ballerinaskor.
Sedan när jag kommit hem och börjat städa ringde Madde och frågade om jag skulle med till Ikea.
Ikea tackar man aldrig nej till =P
Fick en supersöt jordgubbsplanta av Madde att ha på balkongen.
Så snart kan vi förhoppningsvis äta färska jordgubbar =)

Jahopp... back to business... städa städa städa..!!!


Kommentarer
Postat av: Berga

Hehe har man status så får man många kommentarer ;) Jordgubbsplanta låter ju jäkligt exklusivt, hoppas den lever länge tillskillnad från mina växter...fast jag vattnar dem iofs med mineralvatten kanske är det? Ge mig tips hur man får "gröna fingrar".

2007-05-13 @ 04:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0